سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر صورت پذیرفت؛

نامگذاری یک پارک در شهرستان ایوان به نام «کتاب»

نامگذاری یک پارک در شهرستان ایوان به نام «کتاب»ز

رئیس اداره کتابخانه های عمومی ایوان از احداث و نامگذاری نخستین پارک کتاب در فضای شهری به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین اهمیت جایگاه کتاب در زیبا سازی سیمای شهری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی  ایلام، علی نیک‌قدم رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایوان ضمن اعلام این خبر گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر ایوان در اقدامی فرهنگی یکی از پارک‌های این شهر را به نام «کتاب» نامگذاری کردند.

وی افزود: نام‌گذاری یکی از پارک‌های تفریحی در شهر ایوان به نام «کتاب» باعث توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این منطقه خواهد شد و تمام سعی و تلاش ما نیز این است تا از طریق راه‌های مختلف مردم را با کتاب و کتابخوانی مأنوس کنیم.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایوان ضمن بیان اهمیت نامگذاری معابر، میادین و مکان‌های فرهنگی به نام کتاب، افزود: نام‌گذاری یکی از میادین و خیابان‌های شهر به نام کتاب، موجب توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در آن منطقه خواهد شد.

نیک‌قدم افزود:این اقدام می‌تواند بر فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن مقوله کتابخوانی در بین مردم شهر ایوان اثرگذار باشد.

گفتنی است شهرستان ایوان در شمال استان ایلام  قرار دارد و مرکز آن شهر ایوان است. از شمال به استان کرمانشاه و شرق به  شهرستان چرداول و از غرب به کشور عراق محدود است.

برچسب‌ها